Morsdag!

Oh vilken härlig dag det har varit, fastän jag och madam inte är krya ännu. I alla fall åkte vi till min mor och överraskade henne med presenter! En ljuspåse med ett kort på William och Lykke på från min lilla familj. Samt en rosenbuske från min storasyster Ingela. Kära mor blev rörd till tårar, gomamma! Under dagen har vi (läs jag) planterat olika blommor i en stor kruka och jordgubbs plantor i en lite mindre, har även sått dill, ruccola, sallad och krasse i vår fina pall låda! Blev så himla bra, så nu väntar vi spänt på att det ska börja växa till sig lite!! Bjöd även mor och far på grillat till middag, gogubben stod för tillagningen, han är duktig alltså! Fick även ett litet paket utav älsklings Wille idag, för det första så hade han skrivit sitt namn alldeles själv (för första gången), bara det gjorde mig tårögd! Sen fick jag även ett armband som han gjort alldeles själv, så himla underbar pojk jag har! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0