Gung, gung

Mina föräldrar har en gungstol i deras data rum/kontor. Så fort fort vi kommer dit, trippar hon iväg in dit och ställer sig vid gungstolen, gungar den lite lätt och säger "gung,gung.. gung, gung". Även på afärg och tapet gör hon så, de har nämligen en där också, fast i barn modell. Så jag har letat på internet efter lite billigare små gungstolar, men så nämde jag det till min svärmor och så berättar hon att hon har en på vinden, som till och med hon haft när hon var liten. Dock var den i två bitar och behövde ett nytt stag emellan medarna, men det fixades lätt. Nu är den stabil och hel, så nu håller jag på att måla den. Ett varv kvar, samt en liten dekal och lite färg på det också.
 
 
Kommer bli så fint och Lykke har redan varit och pillat på den flera gånger. Gullungen, hon älskar verkligen att gunga!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0