guuu f*tbannat!!

Har i många år haft problem med nageltrång på ena foten (just för att jag klipper mina naglar runt, jaaajaaajaa jag vet att man ska klippa rakt och sedan fila) iaf så har jag kunnat kontrollera det själv och kunna fila bort det som gjort ont. Men denna gången var det kört, försökte helhjärtat och satt i vattenbad med foten, filade, satt till och med och försökte få upp den med nål och sax. Men utan resultat, det enda som hände var att jag kände mig lite yr. Så bestämde mig för att ringa sjukan, fick en tid idag. Tack och bock! Fick träffa en herr Mohammed, som var rätt så lik Roger i sättet (precis så som jag anser att en läkare ska vara) rak på sak alltså! Han ställe några frågor och bedövade tån, hämtade en sköterska och började klippa, dra, klippa och dra lite till. Sådärja och så var det borta! Tack tack tack! 


Bedövningen har dock släppt nu och det känns att de har varit där och pillat så att säga. Hoppas det gör mindre ont på lördag! För då ska denna mamman ut på galej efter ett uppehåll på alkoholproblem på ungefär 2år, så då kör vi hela biten med klackiskor, gör det ont då får det fasiken göra det också. Haha! 


Älskar halloween fester, få klä ut sig och sminka andra, kul! Gogubben ska få sig en omgång med färg i ansiktet, kommer bli riktig bra! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0