Piece of cake

Nog märks det i kroppen att det var fredag idag! Efter gogubben kommit hem tänkte jag bara ta en tvär vila, inte sova, bara vila kroppen lite. Men vad hände? Jo, jag slocknade pang boom. Foglossningen har nämligen kommit smygandes i veckan och nu ikväll har det inte varit så roligt, dock vet jag ju om varför den kommer. Sen har jag även börjat få huvudvärk och se blixtrar för några veckor sedan, huvudvärken är lindrig ännu och inte varje dag. Så jag mår bra, kan faktiskt inte klaga! Var betydligt värre med huvudvärken när jag hade William i magen och hemsk, hemsk, hemsk foglossning med Lykke! Så detta är en piece of cake.



Ikväll har jag satt upp postern från polagram ordentligt, med ram och allt. Brevid hänger två uggle tavlor som mina föräldrar haft på deras vägg i nästan 30år. Kul när gammalt blir snyggt och fräscht igen! Nu behövs det bara nå mer dekorationer på byrån och sen är jag nöjd. Ignorera att chiliplantan ser död ut, jag föddes inte med gröna fingrar så att säga. Men har gett den ny jord ikväll, så håller tummarna på att den överlever ett tag till! 


Suttit och kikat på nå serier med gogubben samt tvättat det lilla som låg i tvättkorgen. Imorgon är jag lovad sovmorgon, det ska minsann bli skönt att få sova ut ordentligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0