Vecka 32

Och så välkomnar vi vecka 32! Tycker fortfarande denna graviditet går i en rasande fart. Känns som att det var igår jag stod där i badrummet och höll i graviditetstestet som visade ett starkt plus den där kvällen den 20e februari. Men ikket, nu är snart augusti slut och jag hoppas september går lite saktare, så jag kanske börjar hinna med. Så klart längtar vi efter bebis och är så nyfikna över vad det kan vara för liten filur däri, men liiiite saktare kan det väl gå? 



Flicknamnet är fortfarande spikat, men pojknamn är vi inte ens i närheten av att komma överrens om. Visst, vi pratade om ett namn i helgen, som båda tyckte var okej, men tyvärr inget "wow, så fint". Så ja, vi får grubbla på mer.



Nu känns det i kroppen att jag arbetar, har inte haft foglossning ännu denna vecka, men däremot känt mig helt slut i kroppen. Imorgon arbetar jag min sista hel dag och på fredag slutar jag just efter tolv. Kommer så klart sakna alla på arbetet, men samtidigt kommer jag träffa dem när jag hämtar och lämnar barnen på förskolan. Så det är okej! Och som jag längtar efter att kunna vila lite mer.. det behövs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0