He vart en arctic

Glömde tala om att vi blivit med skoter, eller jaa.. Jag säger att det är gogubben som skaffat den, fastän det är vi. Men jag kan inte direkt fara ut och "dra en repa på stan", nu när Ailin hänger fast vid tissen mest hela dagen och sen vågar jag då inte heller få för mycket drag eller kyla mot brösten, vill verkligen inte ha mjölkstockning. Äsch, jag håller mig till att åka i mina föräldrars nila iår och så nästa vinter, då gerre min tur att träna gasar tummen! 






William vart hel nöjd när vi hämtat hem den och ville genast ut på en tur, tyvärr varre för sent på kvällen. Men dagen därpå fick han fara ut på en tur efter dagis! Där hade han suttit och hojtat  "gaaaaaasa, Mattias, gaaaasa" så nalta lik mig är han minsann! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0