"Jag vill sova med dig, mamma! Och mysa"


Att sova breve min älskade son är något av de mysigaste som finns! Han ligger så nära och om inte jag håller om honom, så håller han om mig. Där kan vi tala om kärlek! ❤️ 

Som tur är (för mig) så är jag världens isbit , fryser i princip jämt (förutom när jag varit gravid då). William däremot han är som en kamin, kok het när han sover. Så varm att han juss och pass kan sova med täcke på sommaren och på vintern sover han med ett sommartäcke, för att inte svettas sönder. Alltså passar vi som handen i handsken när vi sover ihop! 


Och nu är det precis det jag ska göra, sova breve lilleman och Lykke såklart, för hon sover fortfarande i våran säng. Det gjorde William länge också, som sagt. Det är verkligen det mysigaste som finns! 


Nu är det bara gogubben som saknas utmed oss ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0