Jul och nyår

Dagen före julafton spelade vi bingolotto  här hemma hos oss med Sandra, Tommy och Simon! Inga stora vinster, utan endast jag, Simon och tommy som vann varsin nyårs lott. Vi som hade siktat på miljonerna! 
Julafton firades också här hemma hos oss. Mina föräldrar, systrar, barnen, Fredrik, samt Mattias föräldrar och hans syskon. Mycket trevligt må jag säga! Och jul mat i sinne blev det över, pjuh! Tackar gudarna för att Mattias älskar julmat och jag ogillar det, så han åt med glädje upp resterna! 

Även tomten hittade hit tillslut och barnen blev överlyckliga, William var så himla gullig och hjälpte tomten. Medans Lykke mest undrade vad det var för snubbe, fattades bara att hon skulle dra av honom masken, hahah!

Nyår spenderade vi i Arjeplog hos Mattias föräldrar! Där blev vi några st vi, Mattias föräldrar, syskon samt jeff och hans fjälla. Bra nyår fastän inte lilleman var med, han var nämligen hos sin pappa (men nästa år är han hos oss). Go mat serverades iaf, jag och gogubben gjorde förrätten och hans föräldrar gjorde varmrätten. 

Lykke gick all in och körde både på party hatt och tuta! Som hon kämpade på med att försöka få tutan att låta. Dock var fyverkerierna ingenting för henne, livrädd! Tror det berodde på att de smäller så högt (fastän hon hade hörselkåpor på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0