Lykke, morsan och William



Lykke byggde en koja med sin fina gudmor Sandra igår kväll och de om något uppskattades av madam.



Sedan vägrade madam sova, så istället fick hon sitta och se på paradise hotell med mig och Sandra. Eller sitta och sitta, mer chilla! Hahah


Och älskade lilla William var på simskolan igår, han är så duktig så! Den här gången satt jag så jag såg mer, gu så kul de har och vad duktiga badvakterna är med barnen, verkligen jätte duktiga! William fann sig även en ny vän. 


I helgen ska gogubben gå på kurs, för att skaffa skoterkortet (han fick det i julklapp av mig och hans föräldrar). Himla tur att det är en helg kurs och bara några få timmar på kvällen. Annars hade det aldrig gått, gogubben som arbetar borta, så detta passade perfekt!



Och på lördag ska jag och William iväg med mina föräldrar en timme på dagen och vad vi ska göra har jag absolut ingen aning om. En överraskning säger min mor... Hmm, min undran är dock " va sjutton kan man göra i Arvidsjaur?!" Blir spännande att se vad hon hittat på!



Sen på kvällen ska jag förmodligen ut på galej med Sandra och några andra! Tredje gången jag är ut sen Lykke föddes isf, så det kan jag vara värd! Hahah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0