v.26

Idag kilade vi in i v.26 och jag mår just nu hur bra som helst. Tröttheten har lagt sig igen. Dock lite problem med att äta ännu, mest på förmiddagen. Gäller bara att tänka sig för och äta det jag vet får stanna kvar!



Bebisen är nu enligt olika sidor ca 35cm och väger runt 800-900g. 


Sparkarna är betydligt hårdare och oftare nu. Förut var det tre ggr under dagen som jag visste att bebisen skulle börja sparka. Nu är det runt sex ggr per dag som jag vet att det kommer börja röra sig där inne, ja och plus de ggr som bebisen vill tala om att den är vaken. Mammas pissblåsa är favorit spark stället, vilket inte alltid är allt för kul!




Lite nya kläder har bebis även fått, var lite tunt på byx fronten. Lindex och kappahl levererade härliga mönster och trevlig rea!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0