Varmt

Vi har det helt underbart här på havsbadet, men jisses vad varmt det är! Vi kör på vätske ersättning för både mig och barnen! Lykke var inte alls sig själv i morse, men efter två påsar med just vätske ersättningen, samt en alvedon så var det full rulle på henne igen. William får ta i förebyggande syfte, han blir ju så varm när han busar omkring (så varm att svetten rinner) och jag glömmer bort att dricka hela tiden tills det är för sent och jag hinner bli alldeles för hängig. 


Vi har badat i havet hur många gånger som helst, så underbart att se barnen ha så roligt! Lekparken och glass kiosken är även en stor favorit hos oss! Imorgon ärre stranden som gäller igen, även bus med kusinerna som också är här. Och nog ska jag hinna klämma en kul glass också (melon och choklad, så gott!) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0