Veckans

I veckan har William varit iväg på kalas, han hade haft sååå kul! Och i onsdags hann jag i princip bara hämta Lykke från dagis, sen fick hon feber. Snorig och på dåligt humör var hon redan. Gogubben kom hem så jag kunde arbeta mina två sista dagar innan semestern. Som jag gick på idag! Fem veckor ledigt och sen arbetar jag tre veckor till på samma ställe. Lykke är fortfarande halv dålig, men i bättre skick iaf. 


Vi gick även in i graviditetsvecka 24 i onsdags. Hejåhå, vad denna graviditet går fort och va nyfikna vi börjar bli över vad det är för liten krabat där inne. H*n kickar på bra och mammas pissblåsa verkar vara någon sorts leksak ibland, lite jobbigt! Illamåendet har kommit tillbaka lite grann. Morgonen är värst och att borsta tänderna är en pärs! Vet inte varför, om det är mint smaken eller just att man irriterar någonting?! Problemet med att äta på förmiddagen kvarstår, men jag försöker ta igen det på eftermiddagen istället. För övrigt mår jag toppen, ja förutom att man blir tröttare mot kvällen jämnfört med förut!


Idag gick jag som sagt på semester och efter arbetet hann jag med både det ena och det andra fastän kroppen skrek efter lite vila. William fick sig en ny frisyr, bilen städades, tvätten i tvättkorgen minskades och golven fick träffa på sin dagliga dos av snabeldraken. Imorgon ska jag och gogubben iväg på ikea, barnen får stanna hemma med mormor och morfar, tur vi har dem!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0