Effektiv

William hade önskat sig vimplar till sitt rum, så på kvälls kvisten igår gjorde jag klart dem och idag ska de få åka upp på väggen i hans rum. Funderat länge på att göra en baby mobil som man har ovanför bebisens säng, så knåpade ihop en sådan också, även den får åka upp senare under dagen. 


När barnen hade somnat så krattade jag ihop och satte in alla löv, kvistar och kottar på baksidan av huset i soppåsar.


Får köra iväg ett lass till åvc till veckan! Gogubben och William klipper i skrivande stund gräsmattan och jag ligger och vilar med Lykke som sover. Mys! 


Baksidan. Ja, bättre blev det iaf! Tur vi har fint grönt gräs på framsidan och att inga mygg kommer dit. För på baksidan blir man minsann sönderbiten, så idag ser jag lite grann ut som en prickikorv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0