Hjärtljud

Fick tag på barnmorskan igår efter många om och men! Fick även en tid hos henne, imorgon. Dock är det inte den vanliga barnmorskan, tråkigt! 


Ska iaf bli spännande att få höra bebisens hjärtljud för första gången! 
På tal om det, finns ju delade meningar om man kan luska ut om den ligger en flicka eller pojke i magen beroende på om hjärtljuden är höga eller låga. Läste dock att det inte alls stämmer.. Och jag som är så nyfiken på vad det är för någon som gömmer sig i magen!!




Jag har iaf fått för mig att jag bär på en pojk, medans gogubben är helt säker på att det är en flicka. Vad som än kommer så är det så efterlängtat och så välkommen! Kan vi inte spola fram tiden till oktober nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0