4år av kärlek

Oj, hoppsan! Igår firade jag och gogubben 4 år som par. Om ni undrar hur vi firade dagen, så som sagt gick jag omkring och var en surpuppa mot gogubben.Trevligt värre va?! Näe, men allvarligt talat så hade vi båda två glömt bort att vi hade års dag! Det var nämligen Facebook som påminde mig när jag loggade in, hahah! Äsch, man kan inte komma ihåg allt och att fira just den dagen kvittar för oss faktiskt.
 
 
Och tänk, snart har vi vårat andra kärleksbarn i famnen! Hur underbart är inte det, som vi längtar just nu. Men samtidigt är vi överens om att bebisen SKA stanna i magen till inläggningen/igångsättningen. Undra hur många gånger jag sagt det nu? Fast om man säger det nog många gånger så kanske bebisen lyder oss?
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0