Barnens koja!

Vad har hänt idag mån tro? Jo, grabbarna i huset byggde klart barnens koja och under den tiden sov madam sin dagslur och jag drack en chailatte eller två. Härlig arbetsfördelning må jag säga! 


Fick mig även en välbehövd sovmorgon, men trots det hade jag faktiskt hellre legat i sängen hela dagen. Fy vad jag är slut i kroppen och det elaka humöret mot gogubben dök även upp idag, stackarn! 


Annars då? Ja, vi har handlat, bjudit mina föräldrar på middag och gogubben köpte sig en ny leksak, en soundbar för er som ville anteckna. Gogubben är hel nöjd, medans jag har delade meningar om det hela.

Sen har jag och Lykke tvättat, så nu är det slut i tvättkorgarna igen. Skönt att hålla undan sådant, så inte min mor får för sig att göra precis allt åt oss när vi är borta. Lite avkoppling kan även hon behöva! ❤️



Barnens namn åkte även upp på kojan, men vi lämnade plats så lillasyster eller lillebrors namn också ryms! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0