bm

Var hos barnmorskan igår, allt såg bara bra ut med bebis. Symfusmåttet hade ökat två cm sen sist, så nu ligger det på 36cm (samma mått som jag hade med Lykke i denna veckan, fast jag var ändå större med henne). Hjärtljuden lät fint och låg nu på 152 ungefär. Fick även bekräftat att det är bebisen som åkt längre ner i bäcknet, där av smärtan i blygdbenet. Med mig var det okej ändå trots omständigheterna, mitt blodtryck hade inte ökat, järnvärdet var okej. Hade däremot gått ner i vikt igen, men det gjorde ingenting. Dock var jag helt säker på att jag hade gått upp minst två kg sen senast, men ikket!
 
 
Även det berömda pappret med nummer till förlossningen fick följa med hem och en liten väska med några gratis produkter i, samt andra informations blad.
 
 
Fick även en tid till en läkare idag för sjukskrivning eller rättare sagt så är det gogubben som blivit beviljad sjukskrivning pga mig. Min oro över att han inte kommer hinna hem släpper aldrig och min kropp har helt ärligt sagt upp sig totalt. Som sagt så fick han sjukskrivningen och nu känns det lite bättre, han hinner oavsett vad som händer och jag kan vila när jag behöver det (vilket är ofta), samt att jag får hjälp med både barnen och hemmet. Känner mig så himla tacksam över detta och är så tacksam över att jag har min kära gogubbe, han gör verkligen allt för mig och barnen ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0