hade aldrig kunnat somna

För några dagar sedan ramlade rutan ner på Lykkes sida i min bil. Jaha, tänkte jag och försökte flippa upp den. Men ikket, den ville minsann inte upp. Så en vän till Mattias kom och kikade på det hela och det visade sig att elhissens motor gett upp, KUL! I veckan kom delen och igår byttes det ut, så nu fungerar den igen!
 
Sen skulle gogubben bara backa ut bilen ur garaget, men då startar inte bilen. Nähä!? Då visar det sig att batteriet i bilen är från andra världskriget och inte heller har rätt mått som batteriskyddet. Gogubben for iväg och kom tillbaka med ett nytt batteri till mig. Varför han fick så bråttom att köpa nytt var att han annars aldrig skulle kunna somna. Till saken hör att jag hade kraftiga sammandragningar/förvärkar igår, som inte gav med sig efter ett bad. De lugnade ner sig, men gav inte upp direkt. Men tillslut så, däremot hann ju gogubben bli orolig. Men här ska ingen bebis ut förän igångsättningen, har jag bestämt iaf!
 
Och nu ska väl ändå ingenting kunna krångla med bilen, men bara för att jag säger så. Ja, då går väl något annat sönder, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0