Mamaroo

Blev så glad när jag fick ett sms om att babysittern hade anlänt till coop, samt att mitt H&M paket kommit till ica. 


Har ändrat min åsikt om mamaroo'n och tycker nu den verkar vara toppen! Men vilken rymdfarkost det är, med alla finesser och diverse grejer. Vissa nödvändiga och andra helt onödiga!



Från H&M hade jag beställt pyjamaser åt barnen, samt en större mössa till Lykke i ungefär samma stuk som hon redan har. Dock fick jag skicka tillbaka Williams pyjamas då jag fick rätt storlek på tröjan, men helt fel på byxorna. Trist! Men kryssade i att jag bara ville ha en ny i rätt storlek denna gången. Så den kommer väl förhoppningsvis nästa vecka!


Kan ni gissa vem som valt plaggen (förutom mössan då)? Jo, den lilla kläd besatta damen Lykke! Hon var så glad över att få välja till storebror, hahah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0