v.37 (36+5)

Japp, mina fötter har börjat leka körragömma med mig. De har nämligen börjat försvinna, när man tittar ner. Men ännu sticker tårna fram. Fast det är i och för sig ett bra tecken på att magen växer på som den ska, för den senaste veckan har den faktiskt gjort just det.. växt nå kopiöst, i alla fall i mina ögon.



Och så har jag börjat bli rätt så less på denna "dra ner tröjan" dragningen. För så är det, vet inte hur många gånger per dag jag går och drar ner tröjan.. Ja, antingen det eller drar upp byxorna. Funderar nästan på att limma fast kläderna, haha!



Annars då.. ja, jag sover kasst och är rätt så slut i kroppen. Jo, man skulle kunna säga att kroppen faktiskt håller på att säga upp sig. Har väl egentligen inga stora graviditets krämpor förutom halsbränna (när jag ligger ner), illamående (morgon/förmiddag), sömnen och förvärkar.. Och så en sak till, mitt blygdben gör fruktansvärt ont i princip hela tiden, antar att det är för att bebisen är fixerad och sjunker ner mer och mer i bäckenet. 


Men som jag alltid sagt, så länge bebisen mår bra så är det okej. För det känns faktiskt så, alla dessa krämpor kommer hur som helst försvinna när bebisen tittat ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0