flyger förbi

Oj, det är redan måndag! Här flyger dagarna bara förbi..
 
I Torsdags var jag som sagt till piteå med William, besöket gick bra. Astma är fortfarande uteslutet än så länge, de tror mer på att han har lätt irriterade struprör eller var det luftstrupe? (Denna gravid hjärna alltså!!) Hur som helst så ska han påbörja en behandling nästa vecka, som består av kortison i form av inhalator två ggr per dag. Detta ska göras i två veckor och sedan minskas till en gång per dag, samt att han får en bricanyl utskrivet som ska tas vid behov. Så nu håller vi tummarna på att det fungerar!
 
 
I helgen har det varit full rulle, min fina pappa fyllde år i fredags så vi firade honom. Även min ena syster och hennes barn var hos våra föräldrar i helgen, så mysigt att få rå om dem lite mer! Lördagen åkte William till sin pappa och han kommer hem på torsdag, så det känns så tomt här hemma nu. Det tycker även Lykke, som springer omkring och letar storebror.. Igår kom min andra syster på besök tvärt också! Hann även storstäda övervåningen i helgen samt renbädda, nu ärre bara evighets görat kvar.. dvs tvätten! Tur jag inte väntar hundra år innan jag tvättar, så om jag har tur får jag nog ihop två maskiner och det kan man inte klaga över direkt.
 
 
Idag har jag hunnit vara iväg på bm besök och alldeles strax ska jag iväg på bvc besök med William och hans pappa, men vad bm sa och hur det går på bvc besöket skriver jag i ett annat inlägg.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0