Lifesum

Nu känns det faktiskt som att vi ligger lite mer i fas med bröllopsplanerandet igen. Beställde som sagt hem materialet till inbjudningskorten och fick det nu i veckan. Ska ta sätta mig ner med Issa och skära upp alla papper i rätt storlek, samt vika och knyta, så är det gjort iaf. Måste även klura ut vad det ska stå på själva kortet. 


Bokade även tid hos en frisör för brudfrisyr, så det känns kanon. Även hittat min brudklänning, men den kan jag tyvärr inte beställa förän jag återfått min normala kropp igen 😊



På tal om det så laddade jag ner en app för att se över mina matvanor nalta. Vilket som har gett resultat, minus 4 kg på drygt en vecka. Sjukt! Men gissar på att det är för att min kropp är så van att få godis och dricka varje dag, fast inte nu, nej nej! Tänkte köra på detta tills jag kanske hoppar på fitnessfighten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0