Hallåja igen

Det är lätt att glömma bort det här med att lägga in nya inlägg, men nu ska vi se om jag kan få till någon förbättring på den fronten.


Sen sist har vi hunnit ha en så ljuvlig semester i både saltströmmen, kobbelva, Lycksele, Arjeplog och så här hemma så klart! 

Ailin har även hunnit ta sina första steg och nu är hon 10 månader, helt sjukt va tiden går! 

Lykke skolades in på syskonavdelning förra veckan och som hon trivs. Vilket som känns helt fantastiskt i mamma hjärtat!

William började 6års nu i veckan och han äskar det! Känns däremot lite mysko att lämna av honom på en skola jag själv gått på (känns som det var nyss jag gick där nämligen).


 I tisdags åkte jag, jennifer och William till sunderbyn och sov över där en natt, för att William skulle operera in nya rör i öronen tidigt på morgonen. Operationen gick som planerat och vi märker redan en otrolig förbättring på hörseln!


Jag har även tappat 17kg, heja mig! Nu är det 5kg kvar som jag verkligen håller tummarna på att jag blivit av med om två veckor! Känner mig som en helt ny människa, dessa amnings kilon var absolut ingen hit för mig så att säga.


Bröllopsplaneringen är i full gång och vi har betat av det mesta på checklistan. Vi har kvar att bestämma och beställa ringar, fixa maten, tårtorna samt lite mer dekorationer och även hämta ut blommorna när det är dags! Vi började även på bordsplaceringen under dagen efter vi varit och kikat på lokalen! Det kommer bli toppen ❤️


Snart fyller även min lilla pappa 60år, så presenten är beställd och dyker nog upp till veckan! Blev även tillfrågad om jag kunde göra en tårta till honom, vilket jag mer än gärna gör! Lutar mot en hjortronmousse och vitchoklad fluff till fyllning. Det är verkligen en tårta för pappa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0