Ailin Liv Elsa 150215

Ja, nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här! Vi har i alla fall hunnit ha Ailins dop förra helgen. Det blev mycket lyckat och vår duktiga lilla A log mot prästen istället för att tokgrina, lovely! 


Ailin- är ett namn gogubben snappat upp och som vi båda fattade tycke för direkt 


Liv- Mattias mormor

Elsa- från min låtsas mormor (men jag har henne som min riktiga) 



Vi blev ganska precis fyrtio pers, så trevligt och vilka fina presenter Ailin fick!! Efter ceremonin blev det dop fika i församlingshemmet, jag hade sån tur att min fina vän sandra kom och spritsade tårtorna åt oss (tid till sånt har jag inte riktigt ännu med den här lilla mammagrisen, haha). Innan servering snörde vi på chokladbokstäver med hennes namn på, dop datum och efternamn. Svärmor hade även fixat smörgåstårta och kvällen innan hjälpte hon och gogubbens farmor till att duka, tacka vettja pantertanterna ❤️













Och så till sist har vi här Ailin med hennes fadder/gudfar Daniel (gogubbens storebror) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0