Hallåja

I torsdags kom gogubben hem, men for lika fort då han skulle på firmafest i Laisvall under fredag kväll, lördag och söndag förmiddag kom han hem.. Sen for han ju som vanligt inatt, kraftigt lite tid tillsammans i helgen. Så tummen ner på det, han får gottgöra oss nu till helgen. Hehe!

På fredags morgonen tog jag kidsen och stoppa in dem i bilen, sen körde vi till Arjeplog och gick på marknaden, samt hälsade på alla släktingar där. Ja, pappsen var också med, fast han körde sin bil + skoter och släp. Så när vi började köra hem igen, då körde han till Laisvall istället. På marknaden blev det de vanliga, munkar till hela familjen, en ballong till Lykke och några leksaker till William. Men visst ärre mysigt att gå på marknader? Jag gillar det starkt! Vi åt även lunch ute med min svärmor och svärfar, första gången vi ätit ute med alla barnen och ingen katastrof, pjuh!!






Under lördagen pysslade vi, lekte ute och tog en promenad. Sen försökte jag även hinna med allt annat runt omkring och mitt i alltihop kom jag på "näää nu städar vi hela huset" sagt och gjort. Snacka om att jag somnade fort på kvällen! 





Söndag tog vi en promenad och Lykke bakade till sin pappa, lagomt tills kakorna var klara så steg pappsen in genom dörren! Glädje skutt deluxe från kidsen ❤️ 


Vi testade även göra något nytt till middag, pulled chicken som vi åt i tortilla bröd med diverse tillbehör. Helt okej faktiskt! På tal om att äta, så fick även Ailin testa på att smaka på mat för första gången igår! Och det mina damer och herrar var fasiken ingen hit enligt henne!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0