tivoli

Måste säga att det var en mycket bra helg! Visserligen var Ailin nalta grinig och febrig under torsdag kväll samt fredag och hade ont i benen, sen bvc sprutorna som togs i torsdags. Igår var vi till Skellefteå och gick på tivoli samt retroloppis med min äldsta syster och hennes kids! Lykke hade så kul och va hon älskar sina kusiner ❤️ Ailin var också himla duktig må jag säga! 




Om Lykke fick välja skulle hon ha kunnat ta med sig alla karusellerna hem! Nalta chockad blev hon också när även jag åkte, fast med Amie 😊



Och till det bästa med att måndagen kom! William kom hem efter ha varit hos sin pappa, som jag saknat den lilla grabben ❤️ vänjer mig aldrig med att vara utan honom! Vi har pussats så mycket att han nu tycker mamma är skit jobbig, haha! Får väl ta och smyga in till honom när han somnat och fortsätta pussa 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0