"Forever Young"

I fredags steg jag in på bröllopsstudion och trodde inte jag skulle hitta någonting som skulle passa just mig. Men ack så fel jag hade. För nog fann jag verkligen "the dress" med stort D! Eller rättare sagt så var det inte jag som såg den hänga så fint på en galge, det var nämligen min blivande svägerska som sträckte fram den till mig! Och den var så himla, himla fin på, till och med så fin att jennifer började gråta! Då är det ett högt betyg ❤️ 


Det ska sys dit lite fler pärlor samt småstenar och så ska ryggplattan bytas ut, så den 2 oktober ska jag iväg på sista prövningen samt hämta hem den, känns så jäkla bra! Måste dock hitta mig en bh att ha under, för alla jag äger är alldeles för stora, hahah!


I går blev även gogubben kidnappad och var iväg på svensexan, som de höll i Umeå! 👏🏻  Min snygga blivande man😂😂👇



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0