Vuxen poäng

I tisdags städade jag och rensade upp i garaget samt sålde av det som absolut inte använts m.m. Fick även ett il och tog skafferiet här hemma! Och igår tog jag vårat lilla mini skafferi, då var det gjort också. 


Sen då? Ja, igår kväll började jag känna mig krasslig och inatt vaknade jag upp febrig och med halsont. Inte så populärt! Natten till måndag blev William sjuk, sen åkte Ailin dit måndagen och gogubben tisdagen, så han kom hem igår. Så den enda som hållt sig frisk är lilla Lykke (än så länge). William piggnade till igår och kunde äntligen fara på skolan igen, som han längtat



I veckan har även Ailin börjat gå mer och mer. Första stegen tog hon för länge sedan, men sen dess fegade hon ur. Men nu vågar hon igen och det känns så konstigt att se henne gå, hon som nyss var såå liten! ❤️



Nu ikväll var jag iväg på föräldramöte på Williams skola. Faktiskt mycket innehållsrikt och mycket nytt att lära sig! Tur William är så himla duktig, jag är så stolt över honom! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0