Bm besök

Idag var det dags för andra riktiga besöket hos barnmorskan. Vi har hunnit kliva in i v.25 (24+4) och jag har sedan inskrivningen lagt på mig 11kg, detta är jag inte van med. Men det är absolut ingenting som stör mig, så länge bebis mår bra ❤️

Mitt blodtryck- 120/80
Bebis hjärtljud- 145
Symfusmått- 25cm

Nästa besök ska min blodgrupp fastställas (vet dock redan vad jag är, men det görs ändå). Då ska även de vanliga proverna tas. Så ett stick i armen och ett i fingret blir det då.

Vi pratade lite om mitt kommande norea samtal, samt att jag fick mitt moderskapsintyg så nu ska jag bara komma ihåg att posta det imorgon!


Blev även erbjuden vaccin mot svininfluensan, men jag har bestämt mig för att inte ta det och blir jag sjuk så har jag enbart mig själv att skylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0