Nr fyra i magen

Som ni ser så väntar vi smått igen! Lyckan är total ❤️ Jag hade tänkt gå all in igen med uppdateringarna. Hade tänkt börja skriva för ett bra tag sedan, men illamåendet, tröttheten och annat satte lite käppar i hjulet


Fyran är beräknad att anlända i februari än så länge. Nästa vecka är det dags för rutinultraljudet, som vi längtar! Men oron är där, att någonting ska vara fel osv. Försöker att inte tänka på det så mycket och så håller vi tummarna på att det är en frisk liten krabat där inne ❤️


Annars då, veckorna har bara sprungit iväg och ibland har jag nästan glömt bort att jag är gravid, trots att denna är planerad. Men då är det någon där inne som ger mig en puff eller spark och påminner mig, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0