Rutinultraljud

Idag var vi på det efterlängtade rutinultraljudet! Fy vad jag har varit nervös att något ska vara fel, varför vet jag inte?! Hur som helst så gick det så bra. Vi fick en ur gullig barnmorska som verkligen förklarade allt. Bebisen är frisk och allt såg precis ut så som det skulle i denna veckan ❤️

Konstigt det där egentligen. Det är lika spännande varje gång! Fastän jag redan varit på flera ultraljud med de andra kidsen. Med William gjorde jag två, Lykke ett och Ailin tre st ❤️


Vi valde att inte ta reda på kön. Istället vill vi ha kvar överraskningen och spänningen tills bebis är ute!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Nybliven mamma

Vi längtar så! :)

2016-09-18 @ 12:20:51
URL: http://sandrhaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0