Babymel och inläggning

Äntligen fått tummen ur och beställt sista saken till bebis, en skötväska! Vi kommer senare få ta och köpa ett babygym, då vi bestämde oss för att he bort det vi hade sen innan. Skötväskan varre nu! Vi har visserligen en sen tidigare, men jag anser att jag är värd en ny. Den här gången kör vi på en babymel grace. Stilren och inte för puttinuttig! Den är stor och rymlig, så både det ena å de andra kommer rymmas. Tänkte inhandla nån mindre necessär eller så, för att få lite ordning på sakerna.



Idag är min plan att bara vila/sova, har blivit så lite sömn om nätterna den senaste tiden. Så det gäller att passa på! Inatt jäklades högra vaden med mig. Senadrag flera gånger, så tillslut fick jag vackert kliva upp ur sängen och gå omkring för att bli av med he. Nu på morgonen byttes senadraget ut av illamående, något som kommit tillbaka för ett par veckor sen. Men förra veckan och den här har det varit extremt, även magen har sagt upp sig, haha! Märks att det inte är länge kvar tills bebis kommer. 



Igår gick vi ner på ensiffrigt tills bf, 9 dagar.. idag ärre 8 dagar kvar och imorgon har vi tid i sunderbyn för att bli inlagda. Från och med imorgon åker vi alltså hemifrån och kommer inte hem förän lillasyster eller lillebror kommit! Så ikväll ska vi bara tokmysa med kidsen och jag får sova min sista natt brevid Ailin som gravid. Jisses vad jag kommer sakna kidsen när vi far, är inte alls van med att lämna bort dem. Nu håller vi tummarna på att he inte blir någon bebis idag eller inatt, imorgon ärre okej att komma ut bebis, hör du det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0