030617

Dagen innan dopet och vi har preppat i församlingshemmet, till min hjälp hade vi mina två systrar! Sen har maken och bäst Linus hämtat tårtorna. Så nu ärre bara kvar att ställa fram tårtorna och trycka igång kaffet! 



Prästen var förbi igår och vi bestämde psalmer samt pratade om faddrarna. Dock hade han missat att beställa efter ett samiskt dopbevis och fadderbreven. Men vi får ett vanlig samt att det samiska kommer sen! 

Här är alla kusinerna samlade, från min sida alltså. Från vänster ärre Kevin, Amie, Lucas, Melvin, William med Bella i knät, Ailin och Lykke längst ut. Alltså underbara ungar! 




Vi firade även Amie och Kevin hos mina föräldrar. Amie fyllde 11år igår och Kevin fyller 13år till veckan! Helt sjukt att de är så stora nu ❤️ 

Snart kommer våra fina grannar över på ett parti finans, så himla roligt och mysigt! Tänk om alla hade den lyxen att bo granne med sin bästa vän med familj, den ni! ❤️


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var ett jätte fint dop :)
Jag vet fler som har lyxen att bo granne med sin bästa vän me familj :)

Svar: Amen lyxen alltså 🙏
Inger

2017-06-05 @ 11:00:39
URL: http://sandrhaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0