Utvecklingssamtal x2

Idag stod utvecklingssamtal för båda damerna på schemat. Först Lykkes och sedan Ailins. Det går bra för båda på förskolan och man får verkligen vara stolt över dem, mina duktiga! Ailin börjar på samma avdelning som Lykke till hösten, vilket vi tror kommer vara så bra. De leker mycket med varandra på förskolan också, när båda är ute dvs. Lycka är verkligen att ha en syster i nästan samma ålder! 



Lykke börjar 6års nästa år och i samma veva som det sker, så ärre tänkt att Bella ska börja på förskolan. Men som tur är så är det ett tag kvar tills dess! Vi lämnade in ansökan till dagge när vi fått Bellas sista siffror och då var jag så fräck å skrev endast in en förskola som val. Men jag tänker inte ha Bella på ett dagis, Ailin på ett annat och sen Lykke å William på skolan. No no, ain't gonna happend!

Vi har även hunnit städa garaget, vara på återvinningen, tvätta, städa och börja hänga in tvätten i garderoberna! Gogubben har även plockas undan alla vinter leksaker och jag plockade undan overaller, skor och jackor 👌🏻 För nu ska he väl ändå int va kallt nå mer va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0