9år

Ja, ni läste rätt! Min förstfödde har fyllt 9år, jisses. Den 20e var det alltså 9år sedan jag blev igångsatt där på förlossningen och efter bara några timmar kom han, älskade William! Som tog mitt hjärta med storm, fastän han hade kolik första tiden så var kärleken så stor. Något man aldrig upplevt förän man fått barn ❤️

Att få vara hans mamma är det bästa jag vet, visst kan man få gråa hårstrån ibland. Men vem får inte det?

Han är en så förståndig, omtänksam, så hjälpsam, kärleksfull, smart och busig grabb! Tacksam över att han är den han är och aldrig rubbar på det! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags hade han sitt kalas för vänner, något som fick stor uppskattning då han sa att det var det bästa kalaset han någonsin haft. Sju stycken grabbar kom på taco middag och bus! Fullt ös medvetslös dvs 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0