Hemmamatch x2

Den här dagen stod fotbollsmatch för William på schemat. Första matchen, samt en timme innan hängde hela familjen vid fotbollsplanen, även mormor och morfar kom dit! Bella busade på en hel del, innan det var dags för henne att sova. Hon sov sig igenom  nästan hela matchen. Lykke och Ailin tyckte det var riktigt roligt att se brollan stå i mål! 

(null)

(null)

Maken stannade kvar under sista matchen, så vi andra kunde åka hem. Vi gjorde något så spännande som att ta hand om tvätten och renbädda, kul va? 

Första matchen vann dem och andra blev en förlust! Men jäklar va de har utvecklats under den här säsongen. Så duktiga allihop!

Lagomt till att den här somnat 👇
(null)

Hade jag tänkt börja packa väskorna inför fredag, men upptäckte/kom ihåg att maken lånat ut sin ena väska till sin bror. Så där stod jag utan en väska.. kan inte direkt packa ner alla kläder till mig och kidsen i en liten bag?! Klickade hem en ny, då jag såg att Intersport har någon slags söndags rea ibland. Så jag fick tag på en väska jag sneglat lite på för -40%. Det tackar vi för! Och så håller vi tummarna på att den kommer på torsdagen, som de utlovade på hemsidan.

För på fredag styr vi bilen mot Umeå, för att sedan åka färjan över till Vasa. Lördagen ska vi spendera på powerpark och söndagen åker vi hem! Så himla trevligt det ska bli och som kidsen längtar! Mina föräldrar följer även med på resan, så himla roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0