Hon gjorde det!

Sedan Bella var just innan året, har jag satt henne på pottan medans vi borstat tänderna. Den senaste tiden har jag börjat sätta henne där oftare, mest för att hon inte ska vara rädd och förstå vad man gör på pottan, när det sen är dags att lägga blöjorna på hyllan.

Ikväll sa hon bajsa och sprang mot toan. Så vi gick dit, hon satte sig och vi  fick sitta ett braaa tag. Men sedan GJORDE hon nr 2 👏🏻 jag är så stolt att jag nästan spricker!! Sen skulle vi gå därifrån, men då bröt hon ihop och visade tydligt att hon ville sitta på pottan igen. Och mycket riktigt, där sätter hon sig och kissar! Jisses, så duktig!

Nu är jag väl medveten om att det kan dröja tills det sker igen, men bara att hon är så duktig på att tala om när det är dags är så bra! Speciellt inför dagge

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0