2019 levererar mycket ❤️

Ops! Här har det hänt en hel del sen sist jag skrev!

Vi har haft en fantastisk sommar och just innan gogubben gick på semester, så skrev vi faktiskt på papper på ett hus! VI HAR KÖPT ETT HUS! 😱❤️💃🏼
Så just nu är vi mitt uppe i flytten. Slalomstigen är i princip tomt, bara det nödvändigaste kvar och på fredag flyttar vi in hos mina föräldrar ett tag, så vi hinner renovera det vi vill innan vi flyttar in. Kommer bli så bra!

På torsdag börjar skolan om och då kommer William gå sin första dag i 4an och Lykke börjar 1an, hur sjukt?! Bella och Ailin stannar hemma med mig tills nästa tisdag, då påbörjar vi Bellas inskolning på syskonavdelning. Lillpluttan! ❤️ Och Ailin fortsätter på samma avdelning som förut!


Och till den största nyheten!
(null)

Om allt går som det ska, så kommer bebis nr 5 i januari ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0