Vecka 34 och 35

En st vecka 34 mage ❤️
Besöket i sunderbyn gick kanon och nu är förlossningen planerad. Mina Big NO NO är kejsarsnitt och eda, inte rädd för eda men hade det med william och det gav mig ingenting.  (null)
(null)

Och så klev vi in i vecka 35 igår ❤️ i måndags var det bm besök och magen hade ökat en cm till, så nu ligger den på 32cm om jag inte minns fel 🤔 Mina värden var bra förutom att jag druckit för lite och hade hög puls, vilket beror på att jag haft en riktigt jäkla man cold och på riktigt legat och sovit i tre dagar, bara stigit upp för att äta det jag kunnat och kissat. Stor jäkla eloge till min kära gogubbe som kunde stanna hemma tre dagar och ta hand om oss. Fy säger jag bara, som tur är börjar jag må bättre även två av damerna, tredje åkte på hög feber igen och så har allihop hostan from hell. Wille är iaf frisk ännu 🙏  

Bebis hjärtljud låg nu runt 150-155. Den som alltid legat under 140 tidigare 😊 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0