Vecka 36

Imorgon har vi passerat vecka 36 och kliver in i vecka 37. Har tydligen räknat fel på dag när jag byter vecka, detta beror på att de tidigare räknat i Norrbotten att en graviditet är 39+6 men nu i höst ändrade dem till 40+0, så byter egentligen tisdagar istället för onsdagar. Spelar absolut ingen roll, men roligare för mig att veta när jag själv vill gå tillbaka och minnas allt med denna graviditet ❤️

Ett bm besök bockades av idag, ett till kvar innan vi läggs in!! Hur fort har inte det gått 😱 Alla värden såg bra ut och bebis är nu fixerad. Den tyckte dock inte alls om när bm kände efter hur den låg och hade då högre hjärtljud samt sparkade hej vilt. 155-160 låg hjärtljudet på. Hade ökat 700g i vikt och sf måttet ligger nu på 33cm

(null)

Har även börjat packa bb väskan, allt till bebis ligger i väskan. Måst lägga ner nå kläder till mig, men väntar på ett paket med nå nya amningslinnen som ska få åka ner i väskan 👌🏻

Och vi har äntligen beställt ett bedside crib samt att maken ska hämta ett babyskydd hos sin bror! 

Detta är sista veckan hemma själv, hälften av kidsen får lov på torsdag och resten på fredag. Samt att maken kommer hem på julledighet på torsdag och stannar hemma tills i slutet på januari 👏🏻 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0