v.30

Bm besök stod bland annat på dagens schema! Känns dock lite sjukt att vi på onsdag går in i v.31, känns ibland som att vi nyss plussade och att det max gått 17 veckor 🙈

Hur som så hade magmåttet ökat två cm om hon var generös (hon dubbelkollade två ggr, då jag annars hamnade så långt ner på kurvan) så nu är lill magen 28cm. Jag hade ökat 15g sen sist, vilket var tre veckor sedan och gången innan det hade jag ökat 30g. Men allt som allt så står vågen på + 6kg, vilket är helt normalt, men helt ärligt bryr jag mig inte om vikt så länge bebis mår bra ❤️ Mitt blodtryck låg på 120/80 👏🏻 

Idag låg bebis hjärtljud och pendlade mellan 132-139. Hon kände även efter hur bebis låg just nu, rumpan just under vänster revben, benen under höger revben och huvudet snett nedåt  , som ett v liksom ❤️

På torsdag ska jag och maken iväg på norea samtal i piteå, så jag och bm passade på att prata om det. Och så får vi fasiken bara hålla tummarna att jag går igenom min vilja. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0