Vecka 31, 32 och 33

Vecka 31
(null)
Här har ni v 31 kulan och norea samtalet gick bra, på måndag ska vi iväg till sunderbyn för att planera förlossningen. Spännande och fruktansvärt skönt! Kan även hända att vi får göra ett tul om nån vecka för att se hur stor/liten bebis är ❤️

Vecka 32
(null)
Denna veckan var det dags för ett besök hos barnmorskan, alla mina värden såg bra ut och mitt järnvärde hade ökat något så ini, låg nu på 141 utan att jag ätit järntabletterna. Så nu slipper jag dem ett tag eller ännu bättre resten av graviditeten 💃🏼 bebis hjärtljud tickade på så fint och låg runt 130-140. Magen hade tvär vuxit tre cm sen sist ❤️ och jag hade ökat 500g i vikt. 

Vecka 33
(null)

(null)

Nuvarande veckan, än syns fötterna! Hejhej liksom 👋🏻 Den här veckan fick jag kasta in handduken med renoveringen, jag tapetserade lykke och Williams rum samt målade klart resterande väggar i Williams rum + dörrkarmen. Men sen tog det stopp, förvärkarna blev för jobbiga och jag har helt enkelt fått inse att min kropp behöver vila på riktigt. De två senaste dagarna har jag i princip bara sovit och vilat för att förvärkarna ska lugna sig. 

Så det enda jag kommer göra framöver är att måla de två sista dörrkarmarna nere och spackla på något ställe i Lykkes rum. Sen får det vara bra där! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0